Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Rezension von: The Cambridge Handbook of Corrective Feedback in Second Language Learning and Teaching / Nassaji, Hossein; Kartchava, Eva (Hrsg.), 2021

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Christian KrekelerORCiDGND
DOI:https://doi.org/10.1515/infodaf-2024-0044
ISSN:0724-9616
eISSN:2511-0853
Parent Title (German):Informationen Deutsch als Fremdsprache (Info DaF)
Volume:51
Publisher:De Gruyter
Place of publication:Berlin
Document Type:Other Publications
Language:German
Year of Publication:2024
Release Date:2024/09/16
Tag:Fehlerkorrektur; Feedback; Rezension
Issue:2-3
First Page:218
Last Page:221
Note:
Volltextzugriff für Angehörige der Hochschule Konstanz im Campusnetz möglich.
Institutes:Fakultät Wirtschafts-, Kultur- und Rechtswissenschaften
DDC functional group:400 Sprache
Relevance:Sonstige Publikation
Open Access?:Nein
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt